Goodyear Ultra Grip Ice 3
“The Goodyear Tire & Rubber” (turpmāk – Goodyear) papildinās piedāvājuma klāstu ar bezradžu ziemas riepām UltraGrip Ice 3. Tās ir īpaši izstrādātas unikālām autovadītāju prasībām Ziemeļvalstīs un Baltijas valstīs, un tās ir daļa no Goodyear plašākā ziemas modeļu klāsta. Tiks piedāvāti izmēri no 15 līdz 21 collai, kas nodrošinās to plašam automobiļu klāstam, turklāt riepas būs piemērotas gan automobiļiem ar iekšdedzes dzinēju, gan arī elektriskajiem un hibrīda tipa transportlīdzekļiem. Kopumā būs pieejami 43 izmēri, un 80% sastādīs riepas ar vismaz 17 collu diametru.
Saskaņā ar patērētāju aptauju[1] svarīgākais kritērijs, izvēloties ziemas riepas, ir augsta līmeņa saķere, kā arī cenas atbilstība riepas kvalitātei. Savukārt attiecībā uz riepām bez radzēm īpaši tiek novērtēts klusums, cenas atbilstība kvalitātei un zīmola uzticamība.
Neatkarīgās Ziemeļvalstu testēšanas iestādes UTAC (iepriekš Test World) nesen veiktajā pārbaudē tika apstiprināts, ka salīdzinājumā ar četriem augstākās klases konkurentiem UltraGrip Ice 3 ir efektīvākā saķere, īsākā bremzēšanas distance un rezultatīvākā vadāmība uz ledus un sniegota ceļa[2]. Ar virkni novatorisku funkciju Goodyear nosaka jaunus veiktspējas etalonus riepām bez radzēm.
Riepu pamatā ir jaunākās tehnoloģijas, kas uzlabo to veiktspēju. Īpašās funkcijas padara tās lieliski piemērotas dažādiem transportlīdzekļiem, tai skaitā jaudīgiem un smagiem SUV tipa transportlīdzekļiem, kā arī elektriskajiem automobiļiem.
Ice Handling+ tehnoloģija sastāv no optimizēta saskares laukuma, kas palielināts par 20%[3]. Tā nodrošinās efektīvu vadāmību uz ledus arī smagākiem transportlīdzekļiem.
Snow Braking tehnoloģijai ir optimizēts protektors ar lielāku lameļu blīvumu un bloku skaitu, kas nodrošina par 21%[4] labāku saķeri, kā arī uzlabotu bremzēšanas veiktspēju sniega apstākļos pat pie lielas slodzes.
Ice Grip tehnoloģija ietver novatorisku gumijas sastāvu, kas nodrošina labāku kontaktu ar ledu. Riepa ir par 35% mīkstāka zemā temperatūrā nekā iepriekšējie modeļi[5], tādējādi saglabājot elastību un piedāvājot labāku saķeri pat īpaši aukstos apstākļos.
Jaunais sastāvdaļu savienojums nodrošina lielāku izturību pret nodilumu. Pateicoties jaunajam savienojumam un citām riepu īpašībām, UltraGrip Ice 3 ir piemērots arī elektriskajiem automobiļiem. Rites pretestība ir samazināta līdz pat 10%[6], kas uzlabo transportlīdzekļa efektivitāti un palielina elektrisko automobiļu nobraukto attālumu. Jaunā trokšņu slāpēšanas tehnoloģija SoundComfort samazina ārējo skaņu salonā līdz pat diviem decibeliem[7]. SoundComfort tehnoloģija tiks izmantota 25% no kopējā izmēru sortimenta 2023. gadā un 50% – 2024. gadā, kā rezultātā troksnis salonā samazināsies līdz pat 50% (līdz četriem decibeliem)[8].
UltraGrip Ice 3 ir piemērots jaunākajiem un populārākajiem transportlīdzekļiem tirgū, piemēram, BMW iX1, Ford Mustang Mach-e, Hyundai Ioniq 6, Hyundai Kona, Lexus RS, Nissan Ariya, Tesla Model 3, VW ID.4 / ID.5 vai VW ID.Buzz.
“Mēs esam gandarīti iepazīstināt mūsu tirdzniecības partnerus ar izcilo UltraGrip Ice 3, kas ir īpaši izstrādāts aukstiem ziemas apstākļiem. Esam izveidojuši izcilu bezradžu riepu, kas atbilst augstajām klientu prasībām un ir piemērota plašam automobiļu klāstam,” stāsta Goodyear pārstāve Sonija Lenevī (Sonia Leneveu).
Par Goodyear
Goodyear ir viens no pasaulē lielākajiem riepu ražošanas uzņēmumiem. Tas nodarbina aptuveni 74 000 darbinieku un ražo produktus 57 ražotnēs 23 valstīs visā pasaulē. Tās divos inovāciju centros Akronā, Ohaio štatā, un Kolmāra-Bergā, Luksemburgā, tiek izstrādāti mūsdienīgi produkti un pakalpojumi, kas tiecas noteikt tehnoloģiju un veiktspējas standartu visai nozarei. Detalizēta informācija par Goodyear un tā produktiem pieejama mājaslapā www.goodyear.com/corporate.
[1] Buzzback pētījums “Radžoto riepu izpēte un pretenziju izvērtēšana” (“Studded Tire Exploratory and Claims Evaluation”), Janvāris, 2021.
[2] Salīdzinot ar četriem jaunākajiem pieejamajiem dizainiem no galvenajiem konkurentiem Ziemeļvalstīs (Pirelli Ice Zero FR, Michelin X-Ice Snow, Nokian Hakkapeliitta R5, Continental VikingContact 7). Testētāji: UTAC (iepriekš Test World) decembrī, 2022. gadā un janvārī, 2023. gadā, balstoties uz Goodyear pieprasījumu. Testētais riepu izmērs: 245/45R18 100T&H XL, izmantotais automobilis: BMW 520i, testa norises vieta: Ivalo, Lapzeme. Plašāks apraksts par veikto testu: https://www.goodyear.eu/en_gb/consumer/tire-test-reports.html
[3] Iekšējais tests, salīdzinot ar UltraGrip Ice SUV Gen-1, 2022.
[4] Iekšējais tests, salīdzinot ar UltraGrip Ice 2, 2022.
[5] Salīdzinot ar UltraGrip Ice 2.
[6] Iekšējais tests, salīdzinot ar iepriekšējo modeli UG Ice SUV Gen-1 & UG Ice 2, 2022/23
[7] Iekšējais tests, salīdzinot ar iepriekšējo modeli UG Ice SUV Gen-1 & UG Ice 2, 2022/23
[8] Atkarībā no transportlīdzekļa veida, tā ātruma un ceļa seguma. Pamatojoties uz iekšējiem transportlīdzekļa ceļa mērījumiem, testēts janvārī un februārī, 2018. gadā, novembrī, 2017. gadā, un oktobrī, 2011. gadā. Testu veica Goodyear inženieri Luksemburgā; izmantotie automobiļi: VW Passat Alltrack un Ford Kuga (riepu izmērs: 225/55R17), kā arī Audi A7 (riepu izmērs: 255/45R18).